Vedoucí odboru: Matouš Martin, Bc. tel: 384 342 154, email: martin.matous@mesto-trebon.cz, č.dv.: 109
Tel: 384 342 154
Fax: 384 342 178

Odbor Obecní živnostenský úřad:

  • vykonává činnosti stanovené  zákonem o živnostenském podnikání, týkající se živností ohlašovacích (živnost volná, živnosti řemeslné a vázané) a živností koncesovaných,
  • je provozovatelem živnostenského rejstříku,
  • provádí živnostenskou kontrolu nad dodržováním  povinností vyplývajících ze živnostenského zákona a zvláštních právních předpisů,
  • vydává výpisy ze živnostenského rejstříku,
  • provádí dozor nad dodržováním vybraných ustanovení zvláštních právních předpisů,
  • je Centrálním registračním místem (CRM) – předává potřebné údaje příslušnému správci daně, příslušnému orgánu sociálního zabezpečení, příslušné zdravotní pojišťovně a příslušnému úřadu práce,
  • vykonává činnosti na úseku evidence zemědělského podnikatele.
  • projednává přestupky podle zákona o živnostenském podnikání a přestupky v oblastech činností odboru vykonávaných podle zvláštních právních předpisů,
  • volby do zastupitelských sborů
  • zveřejňování smluv v registru smluv,
  • zveřejňování právních předpisů města ve Sbírce právních předpisů územních samosprávných celků a některých správních úřadů.

Pracovníci odboru

Jméno, funkceTelefon, e-mailKancelář
Brothánková Judita
Referentka - živnostenské podnikání-registrace, správní
384 342 151
judita.brothankova@mesto-trebon.cz
108
Matouš Martin, Bc.
Vedoucí Odboru Obecní živnostenský úřad
384 342 154
martin.matous@mesto-trebon.cz
109
Němcová Renata
Referentka - živnostenské podnikání, volby
384 342 138
renata.nemcova@mesto-trebon.cz
109
Petrů Jana
Referentka - živnostenské podnikání-kontrola
384 342 153
jana.petru@mesto-trebon.cz
108

Tiskopisy:

Tiskopisy pro živnostenský úřad naleznete zde

Aktuální informace

Důležité novinky z radnice

Životní podmínky 2023 – výběrové šetření v domácnostech

Informace Českého statistického úřadu o probíhajícím šetření v domácnostech v době od 04.02.2023 do 18.06.2023.

Český statistický úřad organizuje v roce 2023 v souladu se zákonem č. 89/1995 Sb., o státní statistické službě, ve znění pozdějších předpisů, každoroční výběrové šetření o životních podmínkách domácností v České republice pod názvem „Životní podmínky 2023“ (EU-SILC). Smyslem tohoto zjišťování je získávat dlouhodobě srovnatelné údaje o sociální a ekonomické situaci obyvatel v celkem 34 evropských zemích. Dalším cílem je získat data pro výpočet ukazatelů peněžní a materiální chudoby.

Šetření se uskuteční na území celé České republiky v 11 360 domácnostech, z nichž se 6 610 zúčastnilo šetření již v předchozích letech. Všechny domácnosti byly do šetření zahrnuty na základě náhodného výběru provedeného počítačem.

Vlastní šetření proběhne v době od 4. února do 18. června 2023 prostřednictvím speciálně vyškolených tazatelů. Do šetření budou zahrnuty všechny osoby, které mají ve vybraném bytě obvyklé bydliště. Aktivní účast občanů na tomto významném statistickém šetření a jejich ochota spolupracovat s ČSÚ je nesmírně důležitá. Umožní v zájmu nás všech získat řadu důležitých informací o sociální situaci domácností v ČR, které nelze zjistit žádným jiným způsobem.

Terénní pracovníci zapojení do šetření se budou prokazovat průkazem tazatele a zároveň průkazem zaměstnance ČSÚ nebo dokladem totožnosti. Ve všech fázích zpracování je zaručena anonymita zjištěných údajů a získaná data jsou důsledně chráněna. Český statistický úřad plně respektuje evropský právní rámec ochrany osobních údajů (GDPR) a jedná v souladu s ním. Všichni pracovníci ČSÚ jsou navíc podle zákona č. 89/1995 Sb., o státní statistické službě, vázáni mlčenlivostí o veškerých šetřených skutečnostech.

Prosím, abyste případné dotazy občanů oslovených našimi zaměstnanci zodpověděli ve smyslu tohoto dopisu nebo je odkázali na příslušného pracovníka Krajské správy ČSÚ v Českých Budějovicích. Řízením a koordinací šetření Životní podmínky 2023 je v Jihočeském kraji pověřena:

p. Ing. Viera Ziková, tel.: 386 718 561, 605 589 826, e-mail: viera.zikova@czso.cz

Více informací

Výběrové řízení - vedoucí odboru kultury a cestovního ruchu

Město Třeboň vyhlašuje výběrové řízení na pozici vedoucí(ho) odboru kultury a cestovního ruchu. Nástup možný v březnu 2023. Podrobné informace zájemci naleznou zde Více informací

Obnova památek v Třeboni podpořených z rozpočtu Jihočeského kraje v roce 2022

Před koncem roku 2022 můžeme bilancovat provedené obnovy kulturních památek, které jsou ve vlastnictví města Třeboně a byly realizovány z vlastních finančních prostředků města a z dotačních programů Jihočeského kraje.

Z dotačních programů Jihočeského kraje byly podpořeny tyto opravy:

Restaurování jižní fasády Novohradské brány s hradební zdí – I. etapa

Oprava výklenkové kapličky sv. Jana Nepomuckého v Břilicích

Oprava hřbitovní zdi na hřbitově sv. Alžběty

Více informací