V tuto chvíli jsou možné dvě varianty elektronického podání:

  1. Prostřednictvím e-mailové zprávy i nepodepsané elektronickým podpisem, odeslané na adresu e.podatelna@mesto-trebon.cz.
  2. Na technickém nosiči dat (flash disk, CD). Nosič můžete doručit do podatelny Městského úřadu, Palackého náměstí 46/II, 379 01 Třeboň, buď klasickou poštou, nebo osobně v době úředních hodin. Technický nosič dat Vám bude vrácen pouze na výslovnou žádost.

Elektronický podpis

E-podatelna Městského úřadu Třeboň je způsobilá přijímat elektronická podání, opatřená elektronickým podpisem (je možno jej použít u kterékoliv varianty elektronického podání), založeným na kvalifikovaném certifikátu, vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb (např. I.CA). Elektronicky podepsané podání má stejnou právní váhu jako písemnost, podepsaná vlastnoručně.

Obdrží-li Městský úřad elektronické podání prostřednictvím e-mailu, bude veškerá komunikace úřadu směrem ke žadateli realizována e-mailem s vloženými, elektronicky podepsanými dokumenty (přílohami) ve formátu *.doc. Není-li žadatel držitelem elektronického podpisu, nebo není-li jeho poštovní program v okamžiku přijmu schopen elektronický podpis z jakéhokoliv důvodu ověřit, objeví se výrazné hlášení, že podpis není důvěryhodný. Tímto se není třeba znepokojovat, jedná se o běžný e-mail. Pokud žadateli uvedený zpusob elektronické komunikace nevyhovuje, budou mu na požádání odesílány dokumenty v listinné podobě klasickou poštou.

Chcete-li se s problematikou elektronické komunikace a elektronického podpisu seznámit blíže, mužete tak učinit např. na standard ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu a http://www.ica.cz 

Požadavky na elektronická podání

Přípustné formáty elektronického podání:

  • *.HTM, *.HTML (hypertextový dokument)
  • *.TXT (prostý text)
  • *.RTF (dokument v textovém standardu RTF)
  • *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat Reader®)
  • *.DOC (dokument MS Word)

Při použití jiných formátů nemusí být elektronická podatelna zpusobilá takové podání přijmout. Jednou e-mailovou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání.

Pokud součástí jednoho podání je více elektronických dokumentů, musí být zřejmé, který dokument je vlastním podáním a které dokumenty jsou dalšími elektronickými přílohami tohoto podání. Maximální souhrnná velikost jednoho e-podání (včetne všech připojených příloh) je 2 MB.

Jsme si vědomi toho, že elektronickou komunikaci často provází drobné technické problémy. Ve většine případů jsou způsobeny odlišným softwarovým a hardwarovým vybavením. Informatik Městského úřadu je připraven poskytnout součinnost při jejich řešení. Kontaktní e-mail adresa pro technickou podporu je informatik@mesto-trebon.cz 

Příjem a zpracování elektronických podání

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom žadatele obratem e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu, uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska jeho čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přitomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání. Vlastní potvrzení je textový soubor, tvořící přílohu elektronicky podepsaného e-mailu. Elektronický podpis se jeví jako další příloha, nečitelný soubor formátu *.p7s o velikosti cca 1kB. Kvůli přítomnosti souboru *.p7s mohou některé antivirové systémy označit zprávu při příjmu za nebezpečnou. Obavy z otevření zprávy však nejsou namístě, neboť na Městské úřadě je používán kvalitní, online aktualizováný antivirový sw a pravděpodobnost virové nákazy je zanedbatelná.

Pokud si odesílatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Městským úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS c.016/01.01).

Dotazy

Na adresu e.podatelna@mesto-trebon.cz se mužete obracet také se svými dotazy na aktuální stav vyřizování konkrétního podání. V závislosti na náročnosti poptávané problematiky a na kapacitních možnostech Vám bude odpovězeno v nejbližším možném termínu.

Aktuální informace

Důležité novinky z radnice

Výběrové řízení - referent(ka) stavebního řádu

Město Třeboň vyhlašuje výběrové řízení na volné pracovní místo "referent/ka stavebního řádu". Nabízíme pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup možný ihned. Podrobné informace zde. Více informací

Ukliďme Česko - Ukliďme Třeboň

Jaro ťuká na dveře a s ním i Ukliďme Česko - UKLIĎME TŘEBOŇ.
V sobotu 1. dubna se koná již devátý ročník této tradiční úklidové akce. Akce je vhodná pro malé i velké, mladší i starší, party i jednotlivce... Sraz dobrovolníků je v 9.00 na nádvoří městského úřadu.
Pojďte společně přivítat jaro procházkou a dobrým skutkem:). Těšíme se na vás!
Může jít o obrázek 1 osobě a text that says 'Trebon SEHNIOE Uklidme Česko Trebon Uklid'me Trebon 1. dubna 2023 Na úklid zvou Mimi&Liza Sejdeme se V 9:00 hod. na nádvorí pred radnici Palackého nám. 46, Trebon Pripraveny jsou dvẽ úklidové trasy. Akce je vhodná pro rodiny S detmi. S sebou vhodné oblečeni a dobrou obuv. Partneft kce KB Nadace Jistota Kontakt J. Pumprova jana.pumprova@mesto-trebon.cz www.UklidmeCesko.cz CoclEdla GARNIER FRNNY -HOOA EKOOKOM KOM'
 
 
 
 
To se mi líbí
 
 
Okomentovat
 
Sdílet
 
 
 
 
 
Více informací

Informace k místnímu poplatku ze psů

V souvislosti s blížící se splatností místního poplatku ze psů informuje Městský úřad Třeboň držitele psů, že v roce 2023 nebudou zasílány složenky na úhradu místního poplatku ze psů. Poplatek je možné zaplatit na pokladně Městského úřadu v Třeboni v hotovosti nebo platební kartou, případně převodem na bankovní účet města č. 19-0603148389/0800 vedený u České spořitelny a.s. V případě bezhotovostních plateb je nutné uvést variabilní symbol, který poplatníkům sdělí zaměstnanci pokladny Městského úřadu v Třeboni osobně či na telefonních číslech 384 342 180, 384 342 182 nebo 723 191 285. Variabilní symbol lze na vyžádání zaslat také e-mailem. Kontakty pro e-mailovou korespondenci: eva.duskova@mesto-trebon.cz nebo sylvie.kuklova@mesto-trebon.cz.

Poplatek ze psů je splatný do 31.03.2023.

Poplatek ze psů platí držitel psa a platí se ze psů starších 3 měsíců. Držitel psa je povinen ohlásit správci poplatku (Městský úřad Třeboň) vznik své poplatkové povinnosti do 30 dnů ode dne jejího vzniku. Ve stejné lhůtě je povinen oznámit také zánik své poplatkové povinnosti. Povinnost ohlásit držení psa má i osoba, která je od poplatku osvobozena. Osvobození a úlevy od poplatku, sazby poplatku a další záležitosti vztahující se k místnímu poplatku ze psů upravuje obecně závazná vyhláška č. 1/2021 o místních poplatcích, která je zveřejněna na internetových stránkách města. Bližší informace poskytnou zaměstnanci pokladny městského úřadu.

Více informací