V tuto chvíli jsou možné dvě varianty elektronického podání:

  1. Prostřednictvím e-mailové zprávy i nepodepsané elektronickým podpisem, odeslané na adresu e.podatelna@mesto-trebon.cz.
  2. Na technickém nosiči dat (flash disk, CD). Nosič můžete doručit do podatelny Městského úřadu, Palackého náměstí 46/II, 379 01 Třeboň, buď klasickou poštou, nebo osobně v době úředních hodin. Technický nosič dat Vám bude vrácen pouze na výslovnou žádost.

Elektronický podpis

E-podatelna Městského úřadu Třeboň je způsobilá přijímat elektronická podání, opatřená elektronickým podpisem (je možno jej použít u kterékoliv varianty elektronického podání), založeným na kvalifikovaném certifikátu, vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb (např. I.CA). Elektronicky podepsané podání má stejnou právní váhu jako písemnost, podepsaná vlastnoručně.

Obdrží-li Městský úřad elektronické podání prostřednictvím e-mailu, bude veškerá komunikace úřadu směrem ke žadateli realizována e-mailem s vloženými, elektronicky podepsanými dokumenty (přílohami) ve formátu *.doc. Není-li žadatel držitelem elektronického podpisu, nebo není-li jeho poštovní program v okamžiku přijmu schopen elektronický podpis z jakéhokoliv důvodu ověřit, objeví se výrazné hlášení, že podpis není důvěryhodný. Tímto se není třeba znepokojovat, jedná se o běžný e-mail. Pokud žadateli uvedený zpusob elektronické komunikace nevyhovuje, budou mu na požádání odesílány dokumenty v listinné podobě klasickou poštou.

Chcete-li se s problematikou elektronické komunikace a elektronického podpisu seznámit blíže, mužete tak učinit např. na standard ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu a http://www.ica.cz 

Požadavky na elektronická podání

Přípustné formáty elektronického podání:

  • *.HTM, *.HTML (hypertextový dokument)
  • *.TXT (prostý text)
  • *.RTF (dokument v textovém standardu RTF)
  • *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat Reader®)
  • *.DOC (dokument MS Word)

Při použití jiných formátů nemusí být elektronická podatelna zpusobilá takové podání přijmout. Jednou e-mailovou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání.

Pokud součástí jednoho podání je více elektronických dokumentů, musí být zřejmé, který dokument je vlastním podáním a které dokumenty jsou dalšími elektronickými přílohami tohoto podání. Maximální souhrnná velikost jednoho e-podání (včetne všech připojených příloh) je 2 MB.

Jsme si vědomi toho, že elektronickou komunikaci často provází drobné technické problémy. Ve většine případů jsou způsobeny odlišným softwarovým a hardwarovým vybavením. Informatik Městského úřadu je připraven poskytnout součinnost při jejich řešení. Kontaktní e-mail adresa pro technickou podporu je informatik@mesto-trebon.cz 

Příjem a zpracování elektronických podání

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom žadatele obratem e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu, uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska jeho čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přitomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání. Vlastní potvrzení je textový soubor, tvořící přílohu elektronicky podepsaného e-mailu. Elektronický podpis se jeví jako další příloha, nečitelný soubor formátu *.p7s o velikosti cca 1kB. Kvůli přítomnosti souboru *.p7s mohou některé antivirové systémy označit zprávu při příjmu za nebezpečnou. Obavy z otevření zprávy však nejsou namístě, neboť na Městské úřadě je používán kvalitní, online aktualizováný antivirový sw a pravděpodobnost virové nákazy je zanedbatelná.

Pokud si odesílatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Městským úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS c.016/01.01).

Dotazy

Na adresu e.podatelna@mesto-trebon.cz se mužete obracet také se svými dotazy na aktuální stav vyřizování konkrétního podání. V závislosti na náročnosti poptávané problematiky a na kapacitních možnostech Vám bude odpovězeno v nejbližším možném termínu.

Aktuální informace

Důležité novinky z radnice

Vyhlášení náboru - strážník městské policie

Hledáme novou kolegyni nebo kolegu na pozici strážníka městské policie. Podrobné informace zde Více informací

TECHNICKÉ SLUŽBY HLEDAJÍ PROVOZNÍHO ELEKTRIKÁŘE


Technické služby Třeboň, s. r. o., hledají do svého týmu provozního elektrikáře, který se bude podílet na chodu města, kde je vidět každá dobrá práce.

Jaká práce vás čeká?
- opravy a údržba veřejného osvětlení a osvětlovacích těles ve městě a v přilehlých obcích
- práce ve výškách (plošiny) na městských světelných zařízeních
- odpovědnost za bezpečnost provozu elektrických zařízení ve společnosti
- zpracování vyjádření k existenci inženýrských sítí ve správě TST

Jaké jsou požadavky?
- minimálně SOU vzdělání v oboru elektro
- Vyhlášku č. 194/2022 Sb. (dříve 50/1978 Sb.)
- řidičský průkaz sk. B (sk. C výhodou)
- spolehlivost, pečlivost, ochotu pracovat venku i ve výškách

Co můžete očekávat?
- stabilní zaměstnání ve firmě s jistotou a podporou města
- jednosměnný provoz (pracovní doba po–pá 7.00–15.30)
- 5 týdnů dovolené
- stravenkový příspěvek 80 Kč/den
- v případě potřeby služební byt
- práci, která má smysl pro město a jeho obyvatele
- přátelské pracovní prostředí a podporu zkušeného týmu

Více informací na tel. 702 240 771 (Petr Tětek), 724 558 933 (Richard Burgstock) nebo na http://www.ts-trebon.cz/volna-pracovni-mista Více informací

OBČANSKÉ PRŮKAZY A CESTOVNÍ PASY V DOBĚ DOVOLENÝCH

 
Na přiloženém letáku Ministerstva vnitra ČR naleznete užitečné informace o cestování s těmito doklady. Doporučujeme sije prostudovat, abyste si svou dovolenou plně užili.
Zde je výběr toho nejdůležitějšího:
- občanský průkaz s biometrickými údaji je krom EU platný i pro vybrané stány mimo EU (př. Island, Norsko, Švýcarsko, Albánie, Bosna a Hercegovina, Černá Hora, Gruzie, Makedonie, Moldávie, Srbsko, Kosovo),
- občanský průkaz získáte ve standardní lhůtě 30 dnů, nebo za příplatek ve zrychlených lhůtách 5 dnů (500 Kč a 300 Kč mladší 15 let) a expres do 24 hodin (1000 Kč a 500 Kč mladší 15 let),
- eDoklad není cestovním dokladem,
- nezapomeňte si před dovolenou zkontrolovat platnost pasu, resp. cestovního dokladu,
- cestovní pas získáte ve standardní lhůtě 30 dnů za 600 Kč, nebo za příplatek ve zrychlených lhůtách 5 dnů (3000 Kč a 1000 Kč mladší 15 let) a expres do 24 hodin (6000 Kč a 2000 Kč mladší 15 let).
 
Více informací