Vedoucí: Cuták Jan, JUDr. tel: 384 342 103, email: jan.cutak@mesto-trebon.cz, č.dv.: 240
Tel: 384 342 165
Fax: 384 342 178

Odbor právní zajišťuje:

  • zabezpečení právní pomoci zastupitelstvu města, radě města, zaměstnancům městského úřadu včetně provádění příslušných právních úkonů směřujících k uplatnění práv města u správních orgánů a soudů včetně zastupování před těmito orgány (součinnost s externím právníkem města),
  • vyjádření k návrhům smluv předložených městu a z podnětu orgánů města a odborů Městského úřadu Třeboň, a přípravu takových návrhů,
  • vyjádření k návrhům vyhlášek a nařízení města,
  • evidenci soudních rozhodnutí, které neevidují ostatní odbory,
  • tvorbu a kontrolu vnitřních předpisů ve spolupráci s odbory,
  • zveřejňování smluv v registru smluv,
  • projednávání přestupků podle zákona o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich a zákona o některých přestupcích, pokud k jejich projednávání není funkčně příslušný jiný odbor nebo orgán města,
  • projednávání přestupků podle zákona o střelných zbraních a střelivu, podle zákona o občanských průkazech, vybraných přestupků podle zákona na ochranu zvířat proti týrání,
  • projednávání přestupků podle zákona o provozu na pozemních komunikacích, zákona o pojištění vozidla, zákona o pozemních komunikacích v souvislosti s přestupky a se správními delikty tohoto zákona,
  • proces uzavírání veřejnoprávních smluv s obcemi na výkon přenesené působnosti v oblasti agendy přestupků ve správním obvodu města Třeboň včetně projednání takových přestupků.
  • ucelenou agendu vyplývající ze zákona o evidenci obyvatel,
  • ucelenou agendu vyplývající ze zákona o občanských průkazech,
  • ucelenou agendu vyplývající ze zákona o cestovních dokladech a o Policii České republiky,
  • vedení informačního systému evidence obyvatel vč. identifikačních čísel domů a poskytování údajů z něj,
  • evidenci trvalého pobytu obyvatel,
  • činnost v oblasti evidence obyvatel, občanských průkazů, cestovních dokladů, 
  • zaznamenávání matričních událostí, vydávání matričních dokladů,
  • uzavírání manželství,
  • ověřování podpisů a listin,
  • vyřizování žádostí souvisejících s ochranou a zpracováním osobních údajů v součinnosti s vedoucími odborů,
  • projednávání přestupků uložením pokuty příkazem na místě na úseku občanských průkazů a přestupků na úseku cestovních dokladů.

Pracovníci odboru

Jméno, funkceTelefon, e-mailKancelář
Cuták Jan, JUDr.
Právník - vedoucí právního odboru
384 342 103
jan.cutak@mesto-trebon.cz
240
Hamrová Jitka
Agenda přestupků
384 342 134
jitka.hamrova@mesto-trebon.cz
241
Chadimová Hana
Agenda cestovních dokladů
384 342 135
hana.chadimova@mesto-trebon.cz
112
Klečková Lenka
Agenda dopravních přestupků
384 342 125
lenka.kleckova@mesto-trebon.cz
244
Meškanová Miroslava
Agenda dopravních přestupků
384 342 152
miroslava.meskanova@mesto-trebon.cz
244
Michálková Alena
Agenda občanských průkazů
384 342 121
alena.michalkova@mesto-trebon.cz
112
Sadilová Miroslava
Matrika
384 342 128
miroslava.sadilova@mesto-trebon.cz
129
Sýkorová Jitka
Evidence obyvatel, ověřování podpisů a listin
384 342 122
jitka.sykorova@mesto-trebon.cz
129
Šrom Zbyněk
Agenda dopravních přestupků
384 342 125
zbynek.srom@mesto-trebon.cz
244
Urbanová Jana, Mgr.
Agenda přestupků
384 342 146
jana.urbanova@mesto-trebon.cz
241
Vopelková Barbora, Mgr.
Právník
384 342 188
barbora.vopelkova@mesto-trebon.cz
242

 

Vyhlášky a nařízení města

Aktuální informace

Důležité novinky z radnice

Životní podmínky 2023 – výběrové šetření v domácnostech

Informace Českého statistického úřadu o probíhajícím šetření v domácnostech v době od 04.02.2023 do 18.06.2023.

Český statistický úřad organizuje v roce 2023 v souladu se zákonem č. 89/1995 Sb., o státní statistické službě, ve znění pozdějších předpisů, každoroční výběrové šetření o životních podmínkách domácností v České republice pod názvem „Životní podmínky 2023“ (EU-SILC). Smyslem tohoto zjišťování je získávat dlouhodobě srovnatelné údaje o sociální a ekonomické situaci obyvatel v celkem 34 evropských zemích. Dalším cílem je získat data pro výpočet ukazatelů peněžní a materiální chudoby.

Šetření se uskuteční na území celé České republiky v 11 360 domácnostech, z nichž se 6 610 zúčastnilo šetření již v předchozích letech. Všechny domácnosti byly do šetření zahrnuty na základě náhodného výběru provedeného počítačem.

Vlastní šetření proběhne v době od 4. února do 18. června 2023 prostřednictvím speciálně vyškolených tazatelů. Do šetření budou zahrnuty všechny osoby, které mají ve vybraném bytě obvyklé bydliště. Aktivní účast občanů na tomto významném statistickém šetření a jejich ochota spolupracovat s ČSÚ je nesmírně důležitá. Umožní v zájmu nás všech získat řadu důležitých informací o sociální situaci domácností v ČR, které nelze zjistit žádným jiným způsobem.

Terénní pracovníci zapojení do šetření se budou prokazovat průkazem tazatele a zároveň průkazem zaměstnance ČSÚ nebo dokladem totožnosti. Ve všech fázích zpracování je zaručena anonymita zjištěných údajů a získaná data jsou důsledně chráněna. Český statistický úřad plně respektuje evropský právní rámec ochrany osobních údajů (GDPR) a jedná v souladu s ním. Všichni pracovníci ČSÚ jsou navíc podle zákona č. 89/1995 Sb., o státní statistické službě, vázáni mlčenlivostí o veškerých šetřených skutečnostech.

Prosím, abyste případné dotazy občanů oslovených našimi zaměstnanci zodpověděli ve smyslu tohoto dopisu nebo je odkázali na příslušného pracovníka Krajské správy ČSÚ v Českých Budějovicích. Řízením a koordinací šetření Životní podmínky 2023 je v Jihočeském kraji pověřena:

p. Ing. Viera Ziková, tel.: 386 718 561, 605 589 826, e-mail: viera.zikova@czso.cz

Více informací

Výběrové řízení - vedoucí odboru kultury a cestovního ruchu

Město Třeboň vyhlašuje výběrové řízení na pozici vedoucí(ho) odboru kultury a cestovního ruchu. Nástup možný v březnu 2023. Podrobné informace zájemci naleznou zde Více informací