Městský úřad Třeboň si pro své občany a klienty připravil novinku, která usnadní a zpřehlední poskytované služby všem návštěvníkům, kteří si přijdou na úřad vyřídit potřebné záležitosti. Nově bude k dispozici vyvolávací a rezervační systém. Smyslem této služby je nabídka většího komfortu při vyřizování záležitostí občanů na městském úřadu. Využijí jej pro vyřízení záležitostí v agendách občanských průkazů, cestovních dokladů, řidičských průkazů a v dohledné době i registr vozidel.
Systém umožní jak přímé obsloužení příchozího občana, tak rezervaci termínu přes internet. Rezervace přes internet budou spuštěny později, předpokládáme, že v měsíci dubnu 2020. Bližší informace uveřejníme na webových stránkách města.
Občané, kteří si přijdou vyřídit záležitosti na městský úřad, použijí vyvolávací systém. Tiskárny s dotykovou obrazovkou pro výdej pořadových lístků jsou umístěny v zádveří hlavního vchodu a na chodbě u Odboru dopravy, kde je další vchod do budovy. Po zvolení požadované agendy na displeji tiskárny se vytiskne lístek, se kterým se občan dostaví před uvedené číslo přepážky a počká, až bude vyzván.
U příslušných kanceláří a přepážek jsou instalovány displeje, na kterých se zobrazuje právě vyvolané pořadové číslo.
Důležité novinky z radnice
V souvislosti s blížícím se výročím 50 let provozu Lázeňského domu Aurora a nově vznikající expozice Muzea města Třeboně hledáme historické fotografie a předměty, které mají spojitost s lázeňstvím v Třeboni. Uvítáme i fotografie stejnokrojů personálu lázní.
Kontaktujte nás prosím na e-mailu petra.pikna.janska@mesto-trebon.cz nebo na tel. 702 240 337. Děkujeme!