Vedoucí: Zajíček Pavel, Ing. tel: 384 342 127, email: pavel.zajicek@mesto-trebon.cz, č.dv.: 115
Tel: 384 342 127
Fax: 384 342 178


Od pondělí 2. července 2018 nebudou přijímány žádosti s papírovou fotografií. Agenda řidičských průkazů bude od tohoto dne používat žádosti s digitalizovanými fotografiemi a podpisy. Pouze pro vydání mezinárodního řidičského průkazu je nutné předložit 1 barevnou nebo černobílou průkazovou fotografii (35x45 milimetrů).

Odbor dopravy zajišťuje tyto činnosti:

zaměstnanci vykonávající činnost na úseku registru vozidel:

  • kompletní vedení registru vozidel včetně ukládání plateb správních poplatků dle jednotlivých činností,
  • schvalování technické způsobilosti vozidel (dovozy v rámci EU – viz předchozí bod, mimo EU – prostřednictvím správního řízení včetně ukládání plateb správních poplatků dle jednotlivých činností),
  • povolování stavby jednotlivých vozidel,
  • zajišťování agendy na úseku stanic měření emisí,

zaměstnanci vykonávající činnosti na úseku registru řidičů:

  • kompletní vedení registru řidičů a to včetně záznamu bodového hodnocení řidiče včetně ukládání plateb správních poplatků dle jednotlivých činností do systému GINIS,
  • vedení správních řízení na úseku evidence řidičů, vedení správních řízení o předběžných opatřeních na úseku řidičů,
  • vedení řízení o námitkách v souvislosti se záznamem bodového hodnocení řidiče,
  • vedení agendy digitálních tachografů včetně ukládání plateb správních poplatků dle jednotlivých činností,
  • obsluhu rozhraní systému CZECH POINT týkající se zpracování autorizovaných konverzí obdržených písemností prostřednictvím DS pro OD,

zaměstnanec vykonávající činnost na úseku dopravního úřadu:

  • výkon činnosti dopravního úřadu související s agendou taxislužby,
  • SOD na úseku taxislužby,

zaměstnanci vykonávající činnosti v rámci svých agend, včetně řešení přestupků v blokovém řízení:

  • podle zákona o pozemních komunikacích v souvislosti s přestupky tohoto zákona, zákona o silniční dopravě v souvislosti s přestupky tohoto zákona, a dále vedení kompletní agendy ostatních přestupků souvisejících s dopravou, evidencí vozidel a evidencí řidičů, na úseku autoškol,

zaměstnanci vykonávající činnost na úseku silničního správního úřadu a speciálního stavebního úřadu:

  • kompletní vedení agendy související se speciálním stavebním úřadem týkající se komunikací,
  • kompletní vedení agendy silničního správního úřadu v rámci obcí ve správním území ORP,
  • vedení systému vydávání parkovacích karet,
  • vedení agendy autobusové dopravy na území obce,
  • vedení agendy úhrady jízdného na území města,
  • vedení kompletní agendy související se systémem kontrolního vážení vozidel,

zkušební komisaři:

  • vedení kompletní agendy zkušebního komisaře, především systému zkoušek odborné způsobilosti řidičů a držitelů průkazů o profesní způsobilosti řidičů (systém e-testů),
  • vedení systému evidence autoškol a učitelů autoškol, SOD na úseku autoškol.

Odbor také zajišťuje:

  • zveřejňování smluv v registru smluv,
  • zveřejňování právních předpisů města ve Sbírce právních předpisů územních samosprávných celků a některých správních úřadů. 

Pracovníci odboru

Jméno, funkceTelefon, e-mailKancelář
Doktorová Ivana
Referentka - evidence řidičů
384 342 132
ivana.doktorova@mesto-trebon.cz
114
Dražan Jan
Zkušební komisař
384 342 133
jan.drazan@mesto-trebon.cz
251
Hélová Milena
Referentka - evidence vozidel
384 342 131
milena.helova@mesto-trebon.cz
115
Kubešová Jana
Referentka - evidence řidičů
384 342 139
jana.kubesova@mesto-trebon.cz
114
Pečová Monika, Bc.
Referentka - silniční správní úřad
384 342 147
monika.pecova@mesto-trebon.cz
111
Peroutka Václav, Ing.
Referent - silniční úřad, zkušební komisař
384 342 159
vaclav.peroutka@mesto-trebon.cz
111
Šedivá Zuzana
Schvalování technické způsobilosti vozidel
384 342 130
zuzana.sediva@mesto-trebon.cz
115
Táborská Naděžda
Administrativa odboru
384 342 144
nadezda.taborska@mesto-trebon.cz
111
Trojanová Renata
Referentka - evidence vozidel
384 342 129
renata.trojanova@mesto-trebon.cz
115
Zajíček Pavel, Ing.
Vedoucí odboru dopravy
384 342 127
pavel.zajicek@mesto-trebon.cz
115

Aktuální informace

Důležité novinky z radnice

Životní podmínky 2023 – výběrové šetření v domácnostech

Informace Českého statistického úřadu o probíhajícím šetření v domácnostech v době od 04.02.2023 do 18.06.2023.

Český statistický úřad organizuje v roce 2023 v souladu se zákonem č. 89/1995 Sb., o státní statistické službě, ve znění pozdějších předpisů, každoroční výběrové šetření o životních podmínkách domácností v České republice pod názvem „Životní podmínky 2023“ (EU-SILC). Smyslem tohoto zjišťování je získávat dlouhodobě srovnatelné údaje o sociální a ekonomické situaci obyvatel v celkem 34 evropských zemích. Dalším cílem je získat data pro výpočet ukazatelů peněžní a materiální chudoby.

Šetření se uskuteční na území celé České republiky v 11 360 domácnostech, z nichž se 6 610 zúčastnilo šetření již v předchozích letech. Všechny domácnosti byly do šetření zahrnuty na základě náhodného výběru provedeného počítačem.

Vlastní šetření proběhne v době od 4. února do 18. června 2023 prostřednictvím speciálně vyškolených tazatelů. Do šetření budou zahrnuty všechny osoby, které mají ve vybraném bytě obvyklé bydliště. Aktivní účast občanů na tomto významném statistickém šetření a jejich ochota spolupracovat s ČSÚ je nesmírně důležitá. Umožní v zájmu nás všech získat řadu důležitých informací o sociální situaci domácností v ČR, které nelze zjistit žádným jiným způsobem.

Terénní pracovníci zapojení do šetření se budou prokazovat průkazem tazatele a zároveň průkazem zaměstnance ČSÚ nebo dokladem totožnosti. Ve všech fázích zpracování je zaručena anonymita zjištěných údajů a získaná data jsou důsledně chráněna. Český statistický úřad plně respektuje evropský právní rámec ochrany osobních údajů (GDPR) a jedná v souladu s ním. Všichni pracovníci ČSÚ jsou navíc podle zákona č. 89/1995 Sb., o státní statistické službě, vázáni mlčenlivostí o veškerých šetřených skutečnostech.

Prosím, abyste případné dotazy občanů oslovených našimi zaměstnanci zodpověděli ve smyslu tohoto dopisu nebo je odkázali na příslušného pracovníka Krajské správy ČSÚ v Českých Budějovicích. Řízením a koordinací šetření Životní podmínky 2023 je v Jihočeském kraji pověřena:

p. Ing. Viera Ziková, tel.: 386 718 561, 605 589 826, e-mail: viera.zikova@czso.cz

Více informací

Výběrové řízení - vedoucí odboru kultury a cestovního ruchu

Město Třeboň vyhlašuje výběrové řízení na pozici vedoucí(ho) odboru kultury a cestovního ruchu. Nástup možný v březnu 2023. Podrobné informace zájemci naleznou zde Více informací