Součástí odboru finančního a majetkového je oddělení majetkové.
Odbor finanční a majetkový zajišťuje:
Oddělení majetkové zajišťuje:
Jméno, funkce | Telefon, e-mail | Kancelář |
---|---|---|
Baštová Alena, Ing. Vedoucí odboru finančního a majetkového |
384 342 185 alena.bastova@mesto-trebon.cz |
236 |
Bicková Radka Referentka - majetková správa |
384 342 193 radka.bickova@mesto-trebon.cz |
234 |
Bicková Vladislava Referentka - majetková správa |
384 342 183 vladislava.bickova@mesto-trebon.cz |
235 |
Blažková Lenka, Ing. Referentka - majetková správa |
384 342 184 lenka.blazkova@mesto-trebon.cz |
233 |
Cepáková Eva Účetní, referentka - rozpočet a financování |
384 342 190 eva.cepakova@mesto-trebon.cz |
235 |
Duchoňová Radka, Ing. Referentka - majetková správa |
384 342 188 radka.duchonova@mesto-trebon.cz |
233 |
Dušková Eva, Dis. Pokladna, daňová a finanční správa |
384 342 180 eva.duskova@mesto-trebon.cz |
104 |
Filípková Jitka Vedoucí oddělení majetkového |
384 342 187 jitka.filipkova@mesto-trebon.cz |
233 |
Hrnčířová Zuzana Účetní |
384 342 191 zuzana.hrncirova@mesto-trebon.cz |
235 |
Kolmanová Gabriela Referentka - financování a majetková správa |
384 342 186 gabriela.kolmanova@mesto-trebon.cz |
235 |
Kuklová Sylvie, Ing. Pokladna, daňová a finanční správa |
384 342 182 sylvie.kuklova@mesto-trebon.cz |
104 |
Pavlíková Lenka Referentka vymáhání pohledávek |
384 342 123 lenka.pavlikova@mesto-trebon.cz |
248 |
Stellnerová Ivana, Ing. Účetní |
384 342 179 ivana.stellnerova@mesto-trebon.cz |
235 |
Šandera Jiří, Ing. Referent - rozpočet a financování |
384 342 189 jiri.sandera@mesto-trebon.cz |
235 |
Wojtěchová Marcela Účetní |
384 342 192 marcela.wojtechova@mesto-trebon.cz |
235 |
Důležité novinky z radnice
Informace Českého statistického úřadu o probíhajícím šetření v domácnostech v době od 04.02.2023 do 18.06.2023.
Český statistický úřad organizuje v roce 2023 v souladu se zákonem č. 89/1995 Sb., o státní statistické službě, ve znění pozdějších předpisů, každoroční výběrové šetření o životních podmínkách domácností v České republice pod názvem „Životní podmínky 2023“ (EU-SILC). Smyslem tohoto zjišťování je získávat dlouhodobě srovnatelné údaje o sociální a ekonomické situaci obyvatel v celkem 34 evropských zemích. Dalším cílem je získat data pro výpočet ukazatelů peněžní a materiální chudoby.
Šetření se uskuteční na území celé České republiky v 11 360 domácnostech, z nichž se 6 610 zúčastnilo šetření již v předchozích letech. Všechny domácnosti byly do šetření zahrnuty na základě náhodného výběru provedeného počítačem.
Vlastní šetření proběhne v době od 4. února do 18. června 2023 prostřednictvím speciálně vyškolených tazatelů. Do šetření budou zahrnuty všechny osoby, které mají ve vybraném bytě obvyklé bydliště. Aktivní účast občanů na tomto významném statistickém šetření a jejich ochota spolupracovat s ČSÚ je nesmírně důležitá. Umožní v zájmu nás všech získat řadu důležitých informací o sociální situaci domácností v ČR, které nelze zjistit žádným jiným způsobem.
Terénní pracovníci zapojení do šetření se budou prokazovat průkazem tazatele a zároveň průkazem zaměstnance ČSÚ nebo dokladem totožnosti. Ve všech fázích zpracování je zaručena anonymita zjištěných údajů a získaná data jsou důsledně chráněna. Český statistický úřad plně respektuje evropský právní rámec ochrany osobních údajů (GDPR) a jedná v souladu s ním. Všichni pracovníci ČSÚ jsou navíc podle zákona č. 89/1995 Sb., o státní statistické službě, vázáni mlčenlivostí o veškerých šetřených skutečnostech.
Prosím, abyste případné dotazy občanů oslovených našimi zaměstnanci zodpověděli ve smyslu tohoto dopisu nebo je odkázali na příslušného pracovníka Krajské správy ČSÚ v Českých Budějovicích. Řízením a koordinací šetření Životní podmínky 2023 je v Jihočeském kraji pověřena:
p. Ing. Viera Ziková, tel.: 386 718 561, 605 589 826, e-mail: viera.zikova@czso.cz
Více informací